لیست لوازم آرایشی و پوستی مورد نیاز عروس

لیست لوازم آرایشی و پوستی مورد نیاز عروس

قبل از عروسی همیشه لیست لوازم آرایشی و پوستی مورد نیاز آماده میشه که خانم ها باید زمان زیادی رو برای تهیه اونها صرف کنند. البته این رسم قدیمی شده و دیگه مثل قدیما خیلی جدی گرفته نمیشه اما همیشه آیتم هایی هست که هرکسی دوست داره قبل از یک شروع جدید تهیه کنه، اینکار شبیه یک سرگرمی به نظر میرسه تا یک کار خیلی مهم.از اونجایی که مطمئنیم که تقریبا همه خانم ها قبل از تهیه لوازم آرایشی مورد نیاز برای عروسی، در اینترنت سرچ می کنند، این مقاله رو براتون آماده کردیم تا مهمترین هارو تهیه کنید تا در هزینه هاتون صرفه جویی کرده باشید.

محصولات مراقبت از پوست
این قسمت برای خانم هایی هست که تا حالا به طور جدی محصولی رو برای مراقبت از پوستشون تهیه نکردن. عروسی کردن و شروع یک زندگی جدید میتونه بهانه خوبی باشه برای ایجاد یک سری عادت های جدید مثل مراقبت از پوست.بهتره با توجه به نوع پوستتونمرطوب کننده و یک ماسک کلاژن ساز و ضد خستگی تهیه کنید. اگر پوست شما مشکل خاصی نداره پس نیاز نیست هزینه زیادی کنید یا از برند های لوکس خرید کنید. خیلی از برند ها با قیمت های مناسب وجود دارند که از کیفیت بالایی هم برخوردارند.

لوازم های آرایشی
این قسمت کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما داره. البته باید توجه کنید که به طور کلی شما چقدر اهل آرایش کردن هستید. خانم هایی که خیلی به آرایش کردن علاقه دارند معمولا کلی لوازم آرایش دارند بنابراین نیازی به تهیه یک لیست بلند بالا برای خرید عروسی ندارند و فقط باید لوازمشون رو یک بررسی کلی کنن تا چیز های قدیمی رو دور بریزن یا اگه محصولی داره تموم میشه اون رو تمدید کنند.

 

لیست لوازم آرایشی و پوستی که در ادامه میخونید تمام لوازم های مورد نیاز یک آرایش کامله:

شما با تهیه این لیست میتونید آرایش کاملی داشته باشید اما باید بدونید که بعضی از آیتم ها رو میتونید جایگزین کنید.

پرایمر
همونطور که میدونید پرایمر نقش آماده ساز پوست شما رو داره. اگه قصد ندارید که پرایمر تهیه کنید میتونید از همون مرطوب کننده استفاده کنید.

سایه چشم
اگه خیلی اهل آرایش های رنگی نیستین به شما پیشنهاد می کنیم که یک پالت پنج رنگ که رنگ های طبیعی دارند تهیه کنید. این پالت ها برای خانم هایی که خیلی ریسک نمی کنند مناسبه. بهتره سعی کنید تا جلوی خودتون رو در مقابل خرید پالت هایی که رنگهای بیشتری دارند بگیرید چون ما نمیخوایم مثل مامانامون که از قدیم یک پالت خارجی خیلی خوب رو بدون استفاده نگهداشتن باشیم.

مداد چشم و خط چشم
این قسمت کاملا سلیقه ای هست. میتونید با توجه به مهارت خودتون یکی از اینها رو تهیه کنید. اگه خیلی حرفه ای نیستید بهتره به مداد چشم رضایت بدین و بیخیال انواع ژلی و مایع بشید.

کانتور و برنزر
اگه فقط یک روز هم توی اینستاگرام چرخیده باشید دیگه حتما با کانتور آشنا هستید. این بخش خیلی مهم باعث حرفه ای شدن شما میشه. اگه علاقه دارید با شروع زندگی جدیدتون آرایش صورتتون هم حرفه ای تر شه، بهتره یک کلاس خودآرایی ثبت نام کنید تا با نحوه استفاده از کانتور آشنا شید. اما اگه علاقه ای ندارید، به سادگی بیخیال کانتور شید و فقط یک برنزر تهیه کنید تا صورتتون یکم گرما داشته باشه.

پاک کننده ها
خب این قسمت انقدر مهم هست که تمام کیفیت پوست ما به اون بستگی داره. اگه بعد از اینهمه تلاش برای آرایش کردن، صورتتون رو خوب پاک نکنید، خیلی طول نمیکشه که باید دنبال دکتر پوست بگردین.

با توجه به نوع پوستتون یک پاک کننده آرایش خوب و یک شوینده تهیه کنید. اینکار باعث میشه تا هیچ ماده آرایشی داخل منافذ پوست شما نمونه و دچار بیماری های پوستی نشید.