میکاپ فکتوری | Makeup Factory

نمایش 1–30 از 32 نتیجه

کالاهای موجود

میکاپ فکتوری

Makeup Factory در سال ۲۰۰۵ به عنوان بخشی از گروه آرایشی آرتد اکو تاسیس شد. این لاین تجاری لوازم آرایشی با هدف توسعه لوازم عالی نه تنها برای آرایشگران بلکه برای تمام زنان با تمایل آرایش حرفه ایی شروع به کار نموده است. برند آلمانی میکاپ فکتوری یکی از شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی موفق در اروپا می‌باشد.

 

محصولات میکاپ فکتوری | Makeup Factory

 

بهترین محصولات برند میکاپ فکتوری؟

 

1. رژلب مگنتیک میکاپ فکتوری

ین محصول رژلب ماندگار با مکانیزم قفل مغناطیسی نوآورانه، یک حالت مات جذاب ایجاد می کند. رژلب های مغناطیسی لب ها را با رنگ و ماندگاری شدید و طولانی می پوشاند که مانند آهنربا به لب می چسبد. مکانیسم قفل مغناطیسی نوآورانه رژلب بسیار ظریف است. لب های شما با رنگ درخشان نیمه مات، خواهد درخشید.

 

2. برق لب شاین دار میکاپ فکتوری

برق لب شاین دار میکاپ فکتوری درخششی محسور کننده همراه با رایحه میوه به لب های شما می دهد. کلاژن اصلی‌ترین پروتئین در بدن انسان است و از زنجیره 3 پروتئین که به صورت مارپیچی به هم متصل هستند تشکیل شده است. از این رو لابراتوارهای زیبایی و مراکز تحقیقاتی در سراسر دنیا به دنبال یافتن راه‌های جدیدی برای ساختن بافت کلاژن جدید و یا درمان کلاژن‌های آسیب دیده می‌باشند. این محصول نیز کلاژن ساز بوده و ترک لب را برطرف می کند.

 

3. رژ لب مایع حجم دهنده میکاپ فکتوری

این محصول با خاصیت بازتاب کننده نور به لب‌های شما حجم داده و با کمک روغن های با کیفیت بالا ساختار لب شما را بهبود می‌بخشد و آنها را حجم دار، نرم و صاف می‌کند. با خاصیت بازتاب کننده نور به لبهای شما حجم می‌دهد و لب ها را نرم وصاف می کند.

 

4. مداد چشم بادوام میکاپ فکتوری مدل کجال دفاینر

مدادی باکیفیت است که به طور دقیق برای ناحیه حساس چشم‌ها و پلک طراحی شده است. این مداد نوک نرم و روانی دارد تا بدون هیچ فشار یا آسیبی به پوست بتوانید از آن استفاده کنید. دقت و ظرافتی که در نوک این مداد وجود دارد، برای آرایش کردن پلک‌ها بسیار مناسب است. این مداد چشم از رنگ‌های اشباع‌ شده ساخته شده است تا پوششی قوی روی پوست ایجاد کند. در حالی که ماندگاری بالایی نیز دارد. هنگامی که از این مداد استفاده می‌کنید، به خوبی روی پوست پلک‌های شما می‌نشیند و در اطراف آنها پخش نمی‌شود.

 

5. کرم پودر ضد چروک میکاپ فکتوری

با استفاده از کرم پودر ولوت لیفتینگ میکاپ فکتوری خطوط ریز و چین و چروک صورت به مرور کاهش پیدا می کند. ترکیبات ضد چین و چروک موجود در فرمول ساخت این محصول، خطوط ریز را از بین میبرد و ماده پلی سیلیکون 11 موجود در این زیر ساز، پوست را صاف و هموار می کند. پروتئین بادام شیرین موجود در این محصول پوست شما را مخملی و نرم می کند و رنگدانه و ذرات ریز طلایی ترکیب شده درآن، ناهمواری‌های پوست را از بین برده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

 

میکاپ فکتوری | Makeup Factory

 

محصولات میکاپ فکتوری تست حیوانی دارند؟

خیر. برند میکاپ فکتوری تعهد خود به طبیعت و حیوانات را در فرآیند تولید محصولات خود نشان داده است. میکاپ فکتوری در فرآیند تولید خود، هیچ نوع آزمایشی را روی حیوانات انجام نمی‌دهد و بر روى پوست انسان تست می شوند.

 

محصولات میکاپ فکتوری مناسب انواع پوست است؟

محصولات میکاپ فکتوری، داراى رنج بالاى تنوع در مدل و رنگ بوده كه مناسب هر نوع پوستی است و حتى داراى محصولات مخصوص براى پوست هاى حساس مى باشد.

 

قیمت محصولات میکاپ فکتوری خوبه؟

قیمت محصولات میکاپ فکتوری به دلیل وارداتی بودن کمی بالاتر از سایر محصولات مشابه داخلی موجود در بازار است.

اطلاعات بیشتر ...