سافت اند جنتل | Soft & Gentle

در حال نمایش 17 نتیجه

کالاهای موجود

سافت اند جنتل

Soft & Gentle در زمینه تولید محصولات بهداشتی و بهبود عطر و ادکلن فعالیت می‌کند. این برند توسط شرکت رایت گروو در سال 1978 در انگلستان تأسیس شد. برند سافت اند جنتل به عنوان یک برند قدیمی و معروف در بازار محصولات بهداشتی شناخته می‌شود و محصولاتی با کیفیت و متنوع را به مشتریان ارایه می‌دهد.

 

محصولات سافت اند جنتل | Soft & Gentle

 

 

بهترین محصولات برند سافت اند جنتل؟

 

1. مام رولی بدون آلومینیوم مدل اکتیو سافت اند جنتل

این محصول برای استفاده بر روی پوست زیر بغل بسیار کاربردی بوده و دارای خواص نرم کنندگی پوست، از بین بردن بوی بد و تعریق شدید است. مام‌های رولی ضد تعریق دارای اسانس‌های معطری هستند که رایحه‌ای دلنشین و ماندگار داشته و در روزهای گرم استفاده از آن ها توصیه می‌شود. مام رولی بدون آلومینیوم مدل اکتیو سافت اند جنتل دئودورانت دارای رایحه ای از گل های معطر می باشد که توجه اطرافیانتان را به‌ سوی شما جذب می‌کند و مناسب برای فصول مختلف است.

 

2. مام رولی بدون الومینیوم سافت اند جنتل

مام رولی بدون آلومینیوم سافت اند جنتل دئودورانت حاوی عصاره های گل های معطر است و 48 ساعت تعریق پوست را تنظیم می کند و احساسی بانشاط به شما می دهد. این محصول دارای رایحه ای خوش و مطبوع است که نظر بسیاری از افراد را به خود جذب می کند و بدون الکل و آلومینیوم می باشد. اگر در پی کیفیت و ماندگاری بوی اسپری هستید، بدون شک مام رولی بدون آلومینیوم  سافت اند جنتل دئودورانت یکی از بهترین‌ های نوع خودش است. این مام رولی علاوه بر کنترل بوی بد عرق حسی شاداب و تازه به شما القا می کند. بدون نگرانی از ایجاد لک زرد، روغنی و سفیدی بر روی لباس میتوانید از این محصول استفاده نمایید.

 

3. اسپری ضد تعریق لوتوس و هندوانه سافت اند جنتل

سپری ضد تعریق سافت اند جنتل محصولی مناسب برای خانم ها و آقایانی است که ساعت های طولانی بیرون از منزل به سر برده و امکان استحمام مداوم برای از بین بردن بوی عرق ندارند. رایحه های خوش این محصول به شما کمک می کند که همواره بوی خوبی داده و از شر بوی بد عرق خلاص شوید. اندازه بسته بندی این محصول کاملا مناسب قرارگیری در کیف بوده و یک همراه مناسب برای جلب توجه در جلسات و قرارها است. اسپری ضد تعریق سافت اند جنتل با رایحه لوتوس و هندوانه یک عطر خوب را برای شما به ارمغان می آورد.

 

4. اسپری ضد تعریق سافت اند جنتل

اسپری ضد تعریق سافت اند جنتل محصولی مناسب برای خانم ها و آقایانی است که ساعت های طولانی بیرون از منزل به سر برده و امکان استحمام مداوم برای از بین بردن بوی عرق ندارند. رایحه های خوش این محصول به شما کمک می کند که همواره بوی خوبی داده و از شر بوی بد عرق خلاص شوید. اندازه بسته بندی این محصول کاملا مناسب قرارگیری در کیف بوده و یک همراه مناسب برای جلب توجه در جلسات و قرارها است. وجود ویتامین B در روغن سویا باعث حفظ رطوبت و سلامت پوست می شود.

 

5. اسپری بدن بدون الومینیوم سافت اند جنتل

اسپری بدن بدون آلومینیوم سافت اند جنتل دارای رایحه ای از گل های معطر می باشد که توجه اطرافیانتان را به‌ سوی شما جذب می‌کند و مناسب برای فصول مختلف است. همچنین با بهره گیـری از فرمولاسیون های خـاص در این اسپری ها باعث شده که این رایحه به مدت طولانی (24ساعت) ماندگاری داشته باشد به طوری که گاهی اوقات این رایحه ی خوش بو با شستشوی لباس هایتان هم محسوس است.

 

سافت اند جنتل | Soft & Gentle

 

اولین محصول برند سافت اند جنتل چه بود؟

نخستین محصولی که برند سافت اند جنتل به بازار عرضه کرد، یک ادوکلن مردانه به نام “سافت اند جنتل ادو” بود. این ادکلن نسبتاً ملایم بود و عطر تازه‌ای از مرکبات و گل‌ها داشت.

 

دلیل موفقیت برند سافت اند جنتل چیست؟

این برند با ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته است جایگاه خود در بازار بهداشتی را تثبیت کند و مشتریان جدیدی را جذب کند. همچنین، تلاش برند سافت اند جنتل برای جلب اعتماد مشتریان و تأمین رضایت آن‌ها، دلیلی برای ماندگاری و موفقیت این برند است.

 

فرمولاسیون اسپری های ضد تعریق سافت اند جنتل برای پوست های حساس مناسب است؟

رایحه های بی نظیر اسپری ضد تعریق سافت اند جنتل همیشه شما را خوشبو نگه داشته و فرمولاسیون ملایم آن برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

اطلاعات بیشتر ...