دنس هیر | Dance Hair

در حال نمایش 4 نتیجه

کالاهای موجود

دنس هیر

Dance Hair برندی پرطرفدار است که در حوزه تولید محصولات مو فعالیت بسیار دارد. محصولات این برند شامل انواع ماسک مو، شامپو مو، روغن مو و… است.

 

محصولات دنس هیر | Dance Hair

 

بهترین محصولات دنس هیر؟

 

1. ماسک مو دنس هیر مدل وی آی پی گلدن

ماسک مو دنس هیر احیا کننده موهای شماست، این محصول به موهای خشک و شکننده شما آبرسانی می کند و جایگزین مناسبی برای ماسک و نرم کننده حمام می باشد. ماسک مو دنس هیر ph موهای شما را تنظیم می کند در نتیجه جلوگیری می کند از ریزش مو و درخشش، نرمی و صافی به موهای شما هدیه می دهد و در اشخاصی که موهای رنگ شده دارند این شامپو باعث افزایش ماندگار رنگ مو می شود.

 

2. ماسک موی احیاکننده دنس هیر 

ماسک موی دنس هیر یکی از جدید ترین و قوی ترین روش احیا و ترمیم مو می باشد. ماسک موی دنس هیر را می توان بهترین جایگزین ماسک مو و نرم کننده های داخل حمام دانست؛ چرا که ۶ بار استفاده از این محصول معادل یک بار کراتین احیا می باشد که امروزه در سالن های آرایش بعد از رنگ و دکلره باعث نرمی و براقیت بالای مو ها ( تا 2 هفته ) و صافی موقت می شود.

 

3. شامپو آرگان دنس هیر مدل فری سولفات

شامپو آرگان فری سولفات دنس هیر به دلیل ترکیباتی که دارد ضد ریزش مو است. هم چنین می توان بعد از کراتین و ریباندینگ از آن استفاده نمود.

 

4. روغن آرگان مو دنس هیر

روغن آرگان یک فرآورده گیاهی است که  تاثیر مثبتی دارد و بر روی پوست و مو استفاده می شود و دارای مزایای مفید زیادی برای پوست و حتی موها می باشد. دلیل تاثر گذاری آن فقط با پروتوئین هایی که در آن وجود دارد و برای انسان مفید است قابل توجیه می باشد. ویتامین E می تواند به افزایش رشد موها کمک کرده و یک آنتی اکسیدان علای برای تقویت و رشد مجدد مو است، آرگان با تغذیه کردن ریشه موها سبب سفت شدن ریشه آن خواهد شد و از ریزش مو جلوگیری خواهد کرد از طرفی پیاز مو را تقویت کرده و به رشد موهای ریز کمک می کند.

 

دنس هیر | Dance Hair

 

برند دنس هیر ساخت کدام کشور است؟

محصولات برند دنس هیر ساخت کانادا می باشند.

 

ماسک مو دنس هیر خوبه؟

ماسک های مو محصولات شگفت انگیزی هستند. آنها می توانند حتی خشک ترین و شکننده ترین موها  را به یک موی درخشان و براق تبدیل کنند.  ماسک مو دنس هیر با داشتن ویتامین‌هایی مانند ویتامین A، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین E بسیار غنی و مغذی است که باعث احیا و بازسازی مو می‌شود.

اطلاعات بیشتر ...